#hot16challenge to wyzwanie polegające na nagraniu szesnastu wersów w odniesieniu do panującej sytuacji związanej z Pandemią. Nagranie służyło rozpowszechnieniu zbiórki pieniężnej dla polskiej służby zdrowia. To twórcze zadanie, zamieniło się w promocyjny wiraż, w którym także wzięliśmy udział z dwoma naszymi markami.
Jako pierwsza z nagraniami ruszyła Kia Polmotor, która postawiła na włoski gangsterski klimat i filmowe sceny. Kia Polmotor nominację do wykonania zadania dostała od Korczyk Škoda i KIA. Od razu wiedzieliśmy, że postaramy się i zrobimy to w zupełnie inny sposób, a przy okazji będziemy się podczas nagrań dobrze bawić. W nagranie klipu zaangażowanych było kilkanaście osób, a także zaprzyjaźniona ekipa filmowa Remedy-Brand, dzięki której nasz pomysł nabrał takiego wyrazu.
Trochę inaczej, trochę weselej ale również wszystko w słusznym celu. Podjęliśmy wyzwanie rzucone przez Renault Adamowscy i nagraliśmy naszą 16nastkę w odpowiedzi z naszą marką Renault. Tutaj Team postawił na luźny klimat, dresy – old school’owe look.
Podczas organizacji naszej odpowiedzi okazało się, że w naszym zespole znalazło się sporo ukrytych talentów.
Oprócz rapującego Adriana – Specjalisty ds. Sprzedaży, kilka wskazówek muzycznych udzielił nam nasz Asystent ds. Sprzedaży Radosław. Pozostali świetnie poradzili sobie z wykonaniem choreografii i odegraniem zaplanowanych scen, w których często nie brakowało również improwizacji.
RENAULT
NISSAN
KIA
SUBARU
DACIA
SuperPewniak